22 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatil öncesi tatili...

ben de bayramda İstanbul'u boşaltan tatilcilerden biri olucam. ama öncesinde hazırlık turları yapmalıyım dedim. tatilin provası gibi. saçma gibi gözükse de geçerli sebeplerim var. tatilde ilk yapılan hata yemeklere saldırı olur. en tehlikeli harekettir. kendimi tutup tutamayacağımı görmüş oldum. ikincisi güneşe amaaann nolcak ki şeklindeki yaklaşımlarla güneş koruması sürünmeden çıkmaktır. ki bunu tatil provasına bırakmadan havuzumuzun başında 15 dakikada kendimi 2. derece yanık yapmıştım bile… üçüncüsü ve en önemlisi kitaptır. üniversite koşturmacası başlamadan önce bir ya da iki günde bir (abartı yok) bir başka kitaba geçerdim. niye? çünkü servisle gidip gelirken rahatlıkla okunabiliyordu. üniversiteye geçince uykusuz geceler, sabahları yollara karışınca eskisi kadar okuyamaz, takip edemez olmuştum. bu yüzden tatil = kitap demektir benim için. kitap okuyamadığım tatili tatilden de saymam. tatil provasında bunu da başardığımı gördüğüme göre gönül rahatlığıyla tatilime gidebilirim artık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder