15 Ocak 2012 Pazar

the international‘ı bu akşam yeni Star'da izledim yan gözle… yan gözle diyorum, çünkü bilgisayarıma yoğunlaşmış vaziyetteydim. haliyle filmin konusuymuş, aksiyonuymuş, oyunculuk nasılmış… hiiiççç umrum olmadı. ama öyle bir sahne geldi ki, elimde iş güç ne varsa bıraktım, kilitlendim televizyona. adamlar guggenheim'ın altını üstüne getirirdiler. bunlar dışın dışın yapcaklar diye, duvarlar oldu mu delik deşik… güzelim cam ışıklığı da indirdiler aşağı komple… içim gitti içim… o sebeple afişler arasından müzeye gönderme yapan bu versiyonunu seçtim. fırsat bulursam yeniden izlicem. çünkü başından itibaren dikkatle izlemediğim için yarım yamalak kaldı aklımda. filmin son sahneleri ise istanbul'da geçmekte… haluk bilginer ise usta oyunculuğuyla çok hoştu.
izleyiniz…. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder