13 Ekim 2011 Perşembe

geçtiğimiz günlerde, cumartesi cumartesi yapacak birşey bulamadım… mağazalara bakındım, gazete okudum, kahvemi ve sigaramı içtim ama zamanı tüketemedim. aradım Demir'i. yemek yiyelim dedim, çok vaktim yok ama kahve içebiliriz dedi. atladım gittim Atatürk Oto Sanayi'ye. naptın orda demeyin! zira her duyan aynı tepkiyi veriyor. sokakları da mahallesi de ayrı çirkin ama bn doğuş power center‘a gittim. alışveriş merkezi gibi bir yer. giriş katında büyük bir oto galeri mevcut. doğuş otomotiv'in yeri… oturduk, kahvemizi içtik. yarım saat sonra sevgili de geldi. işlerini düşündüğümden de çabuk bitirmiş. tabi gün ortasında, hele de iş güç arasında çok vakit olmuyor görüşmeye. Demir, Ntv'nin yeni stüdyolarının şantiyesinde çalışıyor. başarılı bir iç mimar kendisi. gelmişken sizi gezdireyim dedi. 
içerisi başarıyla tasarlanmış, son derece güzel detaylarla da taçlandırılmış… doğrusu çok beğendim. Vogue dergisi yeni yerine çoktan geçmiş bile. diğerlerinin ise taşınmak için zamana ihtiyacı var. stüdyolar deneme çekimlerinde… ayrıca henüz duyuruldu mu bilmiyorum ama Star da, Doğuş grubu tarafından alınmış. bütün katları, ofisleri, giyinme odalarına kadar gezdik. fotoğrafları da tadilatlar bittikten sonra edinip paylaşacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder