19 Ekim 2011 Çarşamba

hiçbir zaman günlük yazmak konusunda başarılı olamadım. iki gün yazar, aylarca hatta bazen yıllarca unuttuğum olurdu. her seferinde tekrar başlamaya karar verirdim ama sonuç yine aynı olurdu. yazmak konusundaki kabiliyetsizliğimi ortaya serdiğimi düşünüyordum ki blogum ufkumu açtı. sorun aslında yazabilmek yazamamaktan çok anlatacak şey bulmakta sanırım. 
mesela son birkaç gündür bilgisayarımdan da blogumdan da ayrı kalmak içimi çok acıttı. =) ama her zamanki gibi koşturmacam bitmiyor. yoğun bir haftasonu olduğu kadar bu hafta da beklediğim üzere oldukça yorucu geçiyor. cumartesi gecesi Merve‘yi evlendirdik. geçmişimde dolandım durdum bütün gece. sonra pazar günü Avrasya Maratonu'na katılmışçasına koştum, dans ettim, çalıştım. pazartesi gününe uykusuz, oldukça yorgun başlamışken yol hazırlıklarım kuşattı dört bir yanımı. alınacaklar da alınacaklar listem de hiç bitmez! ayrıca havanın 5 dereceye düşmesi de bir o kadar işlerimi yokuşa sürüyor. neyse ki yarından itibaren buz tutan yerlerimizi az da olsa eritebileceğiz… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder