19 Ağustos 2012 Pazar

MIMAR HANIM ASSOS’TAN BILDIRIYOR…

arayı her zamanki gibi epey açtım. çok şeyler biriktirdim. bazen aklımda yazılıyor söylemek istediklerim. gelin görün ki zaman çok ivedi. aynı hızla da geçip gidiyor kelimeler, cümleler. iş güç yolunda. çok mu çok yoğun. ama itiraf edeyim, ne kadar şikayet edersem edeyim, böyle yaşamayı seviyorum işte. nefret etmeme rağmen, ben tam bir metropol kızıyım. emeklilik hayallerimi tekrar gözden mi geçirsem ne?!…
bayram geldi, fırsat bilip tatile kaçtım. assos'tan bildiriyorum… burası çok güzel. =) büyük haber ise sonunda bronzlaşabiliyorum. evet, bildiniz! sonunda formulünü buldum! uzun araştırmalarım sonucunda, bembeyaz tenimi bronzlaştırmanın sevinci içindeyim. güneşin keyfini sürüyorum. denizin sesini ne çok özlemişim… bebek sahilde duyabileceğiniz birşey değil, tatilin şarkısı bu. kıyıyı ıslatıp kaçan dalgaların sesidir… Midilli'ye baka baka biramı içiyorum şimdi. avcı böreği öğlenleri süper oluyor ama sanırım, bugün değişiklik yapıp gözleme yicem. akşama ise rakı balık var… velhasıl kelam tatil güzel şey…
bayram dedim de… bu ilk bayram benim için. uzun zamandan sonra ilk… farkettim ki artık bayram falan istemiyorum. anılarımda kalsın onlar. bayram sabahları kahvaltı hazırlıklarının koşuşturmacası, el öpme sırası, harçlık fasılları ve evin küçüğünün çikolata ikramları. kahve keyifleri, fotoğraf çekilmeler… hepsi anılarımdan birer kare artık benim için….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder