16 Eylül 2011 Cuma

itiraf etmek gerekirse, bloglar bu konuyla ilgili bir dolu yazıyla doluyken ben ne yazabilirim diye epeyce bir düşündüm… sonra dedim ki, aklıma niye yazacak birşey gelmiyor. beynimde o güne ait imajların kitlenmiş olduğunu ancak o zaman farkedebildim. sonra olaylar flashback olarak geri dönmeye başladı.
kent merkezinde oturanları burdan tebrik ediyorum, ne kadar şehrin gürültüsü ve kaosu içinde yaşıyor olursanız olun, emin olun benim çektiklerimi yaşamıyorsunuzdur… 15 Eylül 2011, hayatımda gördüğüm sayılı günlerden biri olarak anılarımda yer edindi. girip çıkmadığım yol kalmadığı için diyebilirim ki, istanbul'da ne kadar cadde, yol varsa sonuna kadar tıkalıydı… ister maç deyin, ister başka birşey, hatta sebeplerine isterseniz, fashion night out'u da ekleyebilirsiniz_ki bu içlerinde en hafif kalanı_trafik tam anlamıyla durdu. 3,5-4 saate levent'e ancak gelebildim ve otoparkta yer bulup da içeri kendimizi attığımızda zaten yorgunluktan ölebilirdim. gerisini de hayal mayal hatırlıyorum… içerideki mağazaları, etkinliklerini, indirimlerine bakarken saati 11 edip markalar sokağına öyle çıktık.
genel olarak etkinliğe katılım geçen seneye oranla daha hafifti. özellikle genç kesimin, üniversite tayfasının daha da çok katılımını beklerdim ki, ciddi anlamda hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. haftaiçi yapılıyor olması da ayrı bir dezavantaj idi bence… bir başka nokta da yapılan ikramlardı… mağazaların sunumları…vs gayet hoştu ama sponsorun yetersizliği, şarap/bira ikileminden çıkılamamış olması ve tabi ki sunumlardaki eksiklik, dolayısıyla da FNO standlarında yaşanan izdiham gözüme en çok çarpan noktaydı.
tabi öncelikle eksik görülenler söylenir ama güzel yanlarını da söylemek lazım…  geceye özel tasarlanan t-shirtler, çantalar çok güzeldi… dışarıda oturacak yerler daha çoktu ya da en azından yanında durulabilecek standlar vardı… 
yine de daha iyi olabilirdi. tatminsizlik mi doyumsuzluk mu yoksa burnu havadalık mı bilemiyorum ama kollektif çalışmalar yapılabilir, daha yaratıcı fikirlerle ortaya çıkılabilirdi diye düşünüyorum… bakalım seneye nasıl olacak? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder