27 Eylül 2011 Salı

yorgunum dostlar, yorgunum… bir haftadır koşturmaca… aslına bakacak olursak, benim işlerim de koşturmacalarım da hiç bitmez. nedendir bilmem, ezelden beri sürekli meşgul olmak, yapacak işlerimin olması, ve bunların peşinden koşturup helak olmaktan sapıkça bir zevk duyuyorum. az biraz çatlak olabilirim, ama deli değilim… boş durmaktan hoşlanmıyorum. aslında boş olmasa bile durmaktan hoşlanmıyorum. tik tak tik tak… 
bu haftaya vize başvurusuyla açılış yaptık. ekim sonu Londra'da olacağım. haliyle onun hazırlıkları vardı, uçak bileti, otel rezervasyonu, vize evrakları… vs. o tantanayı atlatıp kendimi kuaförün hünerli parmaklarına bıraktım. şu saçımı kestirmekten kendimi alamıyorum… bir daha hiç uzatamayacağım sanırım… 
sonra milongaya gittim. çok özlemişim! herkes şıkır şıkır giyinip geliyor. pratiklerden çok daha hoş bir ortamı oluyor. dans etmiyorsanız bile, seyretmek için mutlaka gidin! benim favorilerim MilongaPera ve El Encuentro tarafından düzenlenenleri… 
ee daha başka noldu diyorsanız, arkadaşlarım Banu ve Selçuk evlendi. hep birlikte keyifli bir gece geçirdik. tabi gecede tango çalınınca boş durmadık, sevgilimle. dans ettik birkaç parça… çok beğenildi. 
bu haftayı da kendime ve işlerime ayırmıştım ama sanırım yine dışarılarda ve hep bir yerlerde olucam… pad'im nerdeydi benim?? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder