3 Eylül 2011 Cumartesi

¿TATIL?

mum eşliğinde içilen şaraplar, yanına hazırladığım enfes atıştırmalıklar, elimizde tüttürdüğümüz sigaramız ve bolcana dedikodu… cansuyla geçirdiğimiz keyifli birkaç günün sonrasında ise kendimi bayram tatiline gönderdim. çok güzel, çok keyifliydi… 
bodrum, çeşme gibi yerlerde tatil yapabilenlerden değilim. tatilde benim kafam rahat olmalı… öğrencilik döneminde hiçbirşeye olmadığı gibi, Olympos'un da keyfini sürecek vaktim olmamıştı. hem de tam 3 kez gitmiş olmama rağmen! çantamı topladığım gibi soluğu güneyde aldım. yanımdaki kişinin de benimle aynı moda girebilmesi kadar sevdiğim başka bişi yoktur! zaten insanlar niye bu kadar kasıyor, onu da anlamış değilim. 
çantaları bir kenara atıp kendimizi bıraktık olympos'un kucağına… istanbul'un soğuk yüzü düşmemişti neyse ki. birbirinden güzel geçen tam beş gün… yurtdışında aylarca gezebilirim ama yaz tatillerinin uzunu beni basar, sıkılırım. bu tatil hiç bitmesin istedim… temiz hava yüzünden çardaklarda sızdık, bulduğumuz ilk bara girip balkan müziğinde deliler gibi tepindik, biramızı içip ÖküzBar'da saatlerce dans ettik, Indiana Jones'culuk oynayıp kenti dağ bayır tırmanıp koy koy gezip keşfe çıktık… 
her güzel şey gibi bu da geçti. özlemişim istanbul'u… ehh, artık yeni tatil planları yapmak gerek… ne diyor tatilsepeti, “hepimiz tatil için çalışıyoruz…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder